Plugg

Har verkligen inte haft tid till att blogga på senaste tiden. Sorry, så blir det ibland.

Igår pluggade jag till medicinprovet tills jag nästan stupade, fast efter var jag lite stolt att jag kunde lära mig över 70 sidor på mindre än 3 timmar. Vissa saker var så självklara (för mig iallafall) så man behövde bara se det en gång.

Idag skulle jag egentligen jobbat lite med projektet och pedagogiskt ledarskap, men jag orkar verkligen inte idag.

Här är förreseten en av armbanden jag gjorde. Har tyvärr inte fått delen jag saknar från Nocke än så jag visar dom andra sen. Det är ett brunt läderarmband och guldiga berlocker, en ring och en platta där det står love på. Kommer nog göra lite fler armband den närmaste tiden ;)



Är lite sugen på glass just nu så jag får gå och rota i frysen. Tror min syster har lite B&J kvar ;)
Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

=)

2009-03-12 @ 22:39:32
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hej Nancy! Hur är allt? saknar er :) vilket underbart armband hur har du gjort det? vart köpte du materialet. :D hoppas vi ses snart!!

2009-03-23 @ 23:57:33
URL: http://madeleinestal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0