090323

Äntligen hemma! Idag ska jag bara plugga lite på mitt manus. Min lärare ville att vi skulle hålla i vår föreläsning, som jag & Becky egentligen har haft till vår projekt. Lite kul när det är fler lärare som är engagerade i vårt projekt och tycker att det verkar intressant.

Ska ut Becky & Alex på onsdag, vi är lediga sen på torsdagen. Det är typ ett pre-party inför bal och studenten, så det kommer vara folk där från min skola. Tror inte jag kommer känna igen så många ändå för vi är över 2 000 elever på Polhem :P Ser du en person kommer man aldrig att se den igen, haha!

Ska se vad Nocke och Dani gör ikväll, det är ju Project Runway! Nu måste jag se om det finns något att äta, är så hungrig. Ha en bra dag.

Pussa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0