Lång dag

Kom hem för drygt en timme sen, va med N & D i stan och letade efter balklänningar. Dom hittade dock inget. Är så glad att jag har hittat min fina balklänning, måste bara hitta en fin väska som passar till mina silvriga skor. Nu längtar jag verkligen till balen. Just det en sak jag glömde igår, TACK N för att du hjälpte mig igår. Annars hade min dator åkt på en flygtur :P

En annan sak jag längtar till är när uppföljaren till Twilight (New moon) kommer ut. Hoppas att den har samma premiärdatum som USA annars får vi vänta ännu längre :(

Nu måste jag verkligen plugga, ska ha redovisning på torsdag och prov på fredag.

Pussa

Förresten tänkte jag bara nämna att det är 3 dagar kvar tills jag får reda på om jag klarade
 Cambridge provet;) Hihi









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0