Våfflor med choklad & grädde, tack!

Det var helt okej i skolan idag, förutom att vi har lite tröga vikarie och lärarkandidater. Vår medicinlärare är borta i några veckor så nu har vi en som pluggar till läkare. Så fantastiskt att en som ska bli läkare inte kan svara på, vad som borde vara lätta, frågor om andning.
 
Min mami gjorde precis supergoda våfflor, riktigt gott med choklad och grädde ;)  Har tjatat riktigt länge på att jag var sugen på våfflor och mamma lovade att hon skulle göra till mig =D Även Leo tyckte om dom, fast sen äter han ju ändå allt.



Orkar inte riktigt plugga idag, fastän jag egentligen måste. Är fortfarande inte helt klar med projektet. Efter nästa vecka är hela projekthelvetet över, då vi ska lämna in det på fredag. Nu måste jag plugga lite, fast jag hellre känner för att hugga av ena foten. Guuuuuuddd vad jag hatar projektet!! Det enda jag längtar till nu är prag och studenten!! But first, back to business.

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: theres

urgullig hund:)

2009-03-17 @ 20:24:55
URL: http://ttheres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0