Aloha

Hallo bloggen.

Sitter här med lite olivolja i håret =D Haha nej jag skojar inte. Min hårbotten är jättetorr så min mami satte i lite olivolja det och det funkar jättebra!
Idag ska jag nog inte göra så mycket ska ,bara ta det lugnt och njuta av att det är fredag.
Imorgon ska Becky komma över för vi ska jobba med projektet. Yes, på en lördag... och sen ska hon också komma på söndag.. Det visar verkligen hur mycket vi satsar på detta (Jag måste skaffa en hobby) :P

Nu ska jag se vad N&D ska göra ikväll och efter måste jag hoppa in i duschen. Hoppas jag lyckas tvätta ur olivoljan. Wish me luck.

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: sannie

have a nice day

2009-03-14 @ 09:14:31
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Hejsan!

Vill du bli Veckans Blogg? Nu kan man anmäla sig på min blogg, och kanske har du turen med dig och blir Veckans Blogg - vem vet. Gå in och läs reglerna & anmäl dig.

2009-03-14 @ 13:54:05
URL: http://jjassie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0