090318

Håller på med projektarbetet, igen. Är bara så otroligt skoltrött just nu.

Men sen har jag en rätt så trevlig helg att se fram emot. Imorgon ska jag och Nocke till Entren som öppnar. På fredag ska jag först med Nocke & Dani på bio och sen efter ska jag ut med Alex & Becky och festa lite.
Rätt nice.. Sen ska lilla Becky sova här för vi måste göra klart vårt projekt dagen efter.
Kanske inte så smart att festa dagen innan man ska göra klart sitt projekt, men vi vet ändå typ vad vi ska skriva så det blir nog bra ändå ;)

Nu ska jag fortsätta med mitt "lilla" arbete. Ha det bra.

Pussa ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sover du med pyjamas ;)

2009-03-18 @ 19:05:31
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0