Maratonhelg med Becky

God morgon.

Igår spenderade jag bara kvällen med N&D. Stackars lilla D hon hade värsta träningsvärken, haha jag tyckte det bara såg roligt ut (sorry D).

Kom på igår att jag har dubbelbokat fredagen. Först sa jag att jag skulle med N&D på bio, vi ska se En shopaholics bekännelser och sen sa jag till Alex & Becky att jag skulle ut med dom till Hipp samma kväll. Ska se om jag hinner med båda :P Vill verkligen hinna va med alla den kvällen.

Snart kommer Becky hit, vi ska göra vårt projektarbete. Vill bara att det ska bli klart så man slipper tänka på det. Trodde aldrig att jag skulle offra en helg för att göra ett arbete. Lite synd att vi ska plugga nu när det är så härligt väder ute =(
This better be good, annars kommer jag gå till attack (min handledare ligger högst upp på listan)   Haha nej, kanske inte riktigt sååå överdrivet, men jag kommer inte vara speciellt trevlig att umgås med om vi inte får MVG.


Nu ska jag göra lite chai till mig sätta igång med arbetet. Ha en bra dag.

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Helst vill man ju inte plugga på helger, fast ibland kan det behövas.

2009-03-14 @ 14:05:18
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Ja, vet man inte så mycket om vampyrer och så så är det en fin film!

2009-03-14 @ 14:18:07
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: emma

spana in min lilla TÄVLING på

www.missemmasvarld.blogg.se



ha en bra dag! <3

kram emma

2009-03-14 @ 16:39:25
URL: http://missemmasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0