Föreläsning

Hallo bloggen.

Har haft så sjukt mycket att göra dom här dagarna inför föreläsningen, som förresten gick bra! Min handledare tyckte att vi hade gjort ett jättebra jobb och att vi inte behövde jobba ihjäl oss på rapporten för vi kommer ändå få bra betyg, YEY! Är så stolt över mig själv och söta B. Lilla Nocke var där och tittade men D hann tyvärr inte dit. Aja får hålla en bara för henne sen ;) 

Tänkte att jag skulle börja lite med svenskan men jag orkade verkligen inte, snart kommer ju ändå N&D.

Nu ska jag äta min nya B&J-glass, gott gott.

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: joyce

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 @ 12:44:17
URL: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0