10 mars

Blev rätt sent igår så jag orkade inte riktigt blogga.

I Malmö köpte jag och Nocke lite armband som vi gjorde själva, håller på att ladda kameran nu så jag visar dom imorgon. Riktigt pilligt men dom blev jättefina. Ett är fortfarande inte helt klart, behöver bara en liten del.

Imorgon ska jag till tandläkaren så jag får lite sovmorgon för det är inte speciellt lönt för mig att åka in till Lund och sen åka tillbaka en halvtimme senare.

Nu ska jag fortsätta kolla på MTV. Tror jag hinner blogga innan jag ska till tandläkaren, visar armbanden jag gjorde då.

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

Tack =)



vad har ni för tema på projekt?

kram

2009-03-12 @ 10:15:25
URL: http://perezjackeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0