Konstiga lektioner

Min morgon började inte speciellt bra, va på lite dåligt humör och så har jag insett att jag inte har gjort något på svenskan (ska ha redovisning imorgon!) men när läraren frågar en elev om han har, och jag citerar, " Har du en tjock mamma?"  livar det upp stämningen.
Efter att alla har skrattat klart frågar läraren en stund senare  "Vad tror du händer om du och din tjocka mamma åker skridskor och ni sen kolliderar ni?" (skratt igen) 
Japp det var en helt vanlig fysiklektion. Andra saker som händer där är att vi säger inte att bilar krockar, nejnej, utan dom pussas. Yess............. och sen säger läraren att vi ska titta på när en gris flyger......(?)  och mycket riktigt kommer han ut med en leksaksgris som har vingar och allt....and now pigs can fly....................Jag måste säga att min lärare är kreativ.

På kemin skulle vi låtsas bygga atomer, men........jag tyckte mer att atomen såg ut som en gubbe som använde ab-shaper. Bedöm själv.



                                                         






Kommentarer
Postat av: Anonym

haha Nancy det var lätt det roligaste inlägget ever, fast man måste ju såklart uppleva allt det där. Så alla ni där ut om ni känner att ert liv är tråkigt så börja på Natur på polhemskolan! haha Nu skulle Cecilia blivit stolt över mig eller hur Nancy? ;)

2009-01-28 @ 17:16:49
Postat av: Marielle

HAHAHA :-D

2009-01-28 @ 19:41:56
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Leia

Gillar headern

2009-01-28 @ 20:36:16
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Alexandra

snygg header!

2009-01-29 @ 01:51:22
URL: http://blogg.norrlandsflickan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0