Söndag

God morgon får man väl säga fastän klockan är 1 :P

Det blev rätt sent igår. Vi var först och åt middag på en jättemysig restaurang, då min lilla mormor bjöd. Sen efter fortsatte vi med myskalaset hemma hos min mormor där vi tittade på typ en serbisk version av Idol. Jag har aldrig gillat Idol men dom tar det till en helt annan nivå. Förutom att sångarna som bara är typ 17 år och har världens röst, så har dom även små intervjuer med deltagarna då man ska rösta. Haha, höjdpunkten då juryn får ställa frågor. Dom vet verkligen allt om deltagarna, varenda lilla pinsamma sak. För det hela går just ut på det, att skämma ut dom som fan. HAHA, jag vet lite elakt men så roligt.

Så här såg lilla jag ut igårkväll. Hade på mig tröja och leggings (som ska vara glansiga men det syns inte här) från Gina tricot, ankelboots från din sko, självklart mitt nya armband och fjärilsringen samt min älsklingsring från DKNY.
 (Jag hade inte tid att ta en bättre bild med kameran, sorry)



Först så ska jag duscha sen måste jag plugga typ hela dagen (gjorde aldrig det igår). Ska se om jag hinner fixa naglarna med.

Pussa ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0