Shopping och bio

Har verkligen haft en lång dag. Först när jag vaknade gosade jag lite med lille Leo sen var jag tvungen att gå upp och börja göra mig i ordning. Provade Björn Axéns volymspray igår efter duschen, tänkte ge det en andra chans, och det funkade lite bättre denna gången men det ger inte så mycket mer volym, tyvärr.
Sen mötte jag N&D för att åka in till Nova för lite shopping. Håller på att laddar kameran så jag visar det jag köpte lite senare. Efter Nova gick vi och såg Revolutionary Road, tyckte filmen va lite konstig. Jag trodde faktiskt den skulle vara bättre. Nu ska jag äta lite och umgås lite med N&D.

Pussa ♥


Kommentarer
Postat av: Evelina

snygg blogg!

2009-02-17 @ 06:24:45
URL: http://ezzas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0