Nancy's closet

Idag vaknade jag av att en busig Leo försökte gömma sin under min kudde som jag sov på, alltid trevligt. När han såg att jag hade vaknat somnade han. Jag såg min chans till att få en längre sovmorgon och vände mig om för att fortsätta sova, men nej. Lillen kryper under täcket och börjar riva på min rygg. När han gör det måste man gå upp och börja äta (så att han kan snylta för han gillar min mat bättre) och sen kan han fortsätta sova. Jag har verkligen tur att detta händer vid kl 11 och inte tidigare.

 



Sen öppnade jag min garderob och insåg att jag behöver städa (och skaffa en större garderob). Snart ska D&N komma över så jag måste hoppa in i duschen NU, för hos mig existerar inte ordet snabbdusch. Här är lite bilder före och efter min städning. Pussa ♥

                                    Före                                                 Efter           
                                                                                                               

  


Min pall som också har blivit en del av min garderob.
  
                    
          
Till sist mina väskor.
  

Kommentarer
Postat av: nadja

vilken jätte snygg pall var har du köpt den ?

2009-02-08 @ 18:41:38
URL: http://rosalady.blogg.se/
Postat av: Malin Wallin

hehe jag rensade också min garderob igår :)

2009-02-17 @ 12:46:23
URL: http://www.malinwallin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0