13 år och pappa!

Idag har jag verkligen varit lat. Har bara legat i sängen och kollat på tv och sovit, riktigt härligt. Familjen var borta hela dagen, också riktigt härligt :P
A ringde för en stund sen och frågade när sista dagen var då man kunde anmäla sig till högskoleprovet, hade glömt bort det helt att det var idag. Tur att man hade hela dagen på sig, så nu är det gjort. Har lite planer för morgondagen, först så ska jag  och N&D in till Nova och shoppa lite, igen hehe, sen ska vi på bio.
Måste bara berätta att jag läste en helt sjuk grej nyss, att en 13 - åring har blivit pappa (Han var 12 när barnet blev till). Han ser ju själv ut som 8 typ! Har 12 - åringar verkligen sex?! Mamman till barnet är 14 år. Stackars barn....Lite väl tidigt.
 


Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen snabbt.

Pussa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0