LOV!

Äntligen äntligen härliga lov! Kunde verkligen inte kommit lägligare, va bara så trött på skolan. Men nu har jag en härlig efterlängtad vecka framför mig. Har inga direkta planer, men jag hittar väl på något. (Sen att jag har mycket att plugga ignorerar vi för tillfället). Igår va jag och förnyade mitt pass, för att vi ska till prag(!) med typ alla 3:or i maj. Längar verkligen! En sak kan jag lova, det ser fan inte ut som jag på passfotot :P
 Min lugg börjar bli rätt lång, (måste verkligen klippa mig, växer som ogräs) men tyckte att denna lilla flätan var en rätt snygg lösning. Har ingen aning vad som kommer hända resten av dagen, tror Nocke slutar jobba snart så jag får väl se om vi ska hitta på något.

Pussa ♥






Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Nej jag har inte fyllt ut mina läppar, tycker inte det behövs. :-)

Härligt! Hoppas du har en bra kväll!

2009-02-13 @ 23:00:31
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

fin i håret du är , är sämst på att göra sånna flätor på mig själv!

Glad alla hjärtans dag sötis"!

Kram

2009-02-14 @ 16:38:06
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0