I ♥ shoes

Har inte fått mycket gjort idag, Jag och Leo kollade på tv halva dagen (yes, min chihuahua kollar på tv) och sen skulle jag till obs med N&D. Hittade massa fina skor men dom hade inte i 39:or så jag och N ska in till malmö imorgon där jag har lagt undan ett par fina pumps. Räknade antal skor jag hade...36 par skor har jag, och fler är på ingång. Behöver en egen garderob till mina skor.
Provade nivea light kiss till läpparna idag och på förpackningen står det att det ska smälta på läpparna, fattade ingenting men tänkte vafan jag provar. Och mycket riktigt smälte det, haha. Kändes verkligen jättekonstigt men det funkar iallafall och det syns inte att man har något på läpparna, för dom som gillar det.
Nu ska jag äta min mat från chinabox och sen äta min goda kladdkaka som jag har bakat! Pussa ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0