Finally

Hallo bloggen

Igår var jag på skitdåligt humör och morgonen började inte så bra idag heller. Men sen så vände det helt plötsligt, och nu är jag på skitbra humör. Igår hade jag & B ju testomgången, men vi hann inte med min del så jag gjorde min idag. Gick mycket bättre än vad jag trodde, bara några små saker jag behöver lägga till. Kände verkligen lättnad över att min lärare gillade den, jag kände verkligen som att man fick bekräftelse för allt jobb man har lagt ner :)
Finally, så jag offrade inte all sömn i onödan ;)

Föreläsningen jag ska hålla i är på tisdag, men jag ska även hålla i en "testomgång" för min & B's klass på måndag, så hela helgen kommer gå till att lära mig manuset helt utantill.

Tror även att jag ska bygga på mina naglar till helgen, får se om jag orkar och hinner.

Nu ska jag bara slappna av och kolla lite på tv. Sen ska jag SOVA! Hallelulja.

Förresten vill jag bara tacka lilla B för att hon står ut med mitt humör :P

Pussa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0