090225

Mitt internet har varit helt konstigt så därför har jag inte kunna blogga, men nu funkar det iallafall :)

Jag tror inte jag har pluggat så mycket i mitt liv som jag har gjort dom senaste dagarna. Nu har jag bara tagit en paus från mitt svenskarbete som ska redovisas imorgon.

Hade en testomgång idag med min och B's föreläsning för vår lärare. Gick inte så bra som jag trodde att det skulle, och då hann vi inte ens med det jag skulle säga. Min del ska vi fortsätta med imorgon. Trodde inte att projektarbetet skulle vara så svårt. Hade räknat med att det skulle vara tidskvävande.

Igår var jag och Nocke en snabb runda på bokrean. Hittade några böcker som verkar vara bra.



Har redan sett filmen Flyga drake, men har hört att dom hoppar över rätt mycket i den. Speciellt i slutet, så jag måste bara läsa den. Nu måste jag fortsätta med mina arbeten.

Pussa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0