090217

Nu har jag jobbat med mitt projekt i flera timmar, men har fortfarande mycket kvar. Känns som att det aldrig kommer bli klart.
Innan var jag ute och gick en riktigt lång runda med Leo. Han älskar verkligen snö. Det var faktiskt riktigt härligt att vara ute. Leo har förresten legat i koma sen vi kom hem så trött han var.

 

Glömde nästan visa det jag köpte igår.
3 fina ringar som jag kombinerade, tyckte det blev riktigt snyggt.


Sen köpte jag bara 2 ramar. Den ena kan man se brevid min vovve som ligger och sover på fönsterkarmen. (Den svarta). Och ja min hund ligger på fönsterkarmen. Han älskar sitta och titta ut, men han älskar att sova lika mycket.




Nu ska jag hämta lite mat och kolla på tv resten av kvällen.
Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: Jackeline Perez

naaw vovven försvinner in i snön :p puss.

2009-02-17 @ 23:37:13
URL: http://perezjackeline.blogg.se/
Postat av: Bea

Åh vilken söt hund:)

Hoppas allt är bra med dig

2009-02-17 @ 23:57:19
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0