I'm alive

Haha. Jag vet, har verkligen varit skitkass på att blogga dom senaste dagarna, vilket Nocke & Dani påpekade för en stund sen.

Har verkligen haft fullt upp med skolan. Hade en j*vla äckligt kemiprov i torsdags och sen dagen efter skulle jag redovisa projektet för vår projektgrupp, fast det gick helt okej. Nästa vecka har jag Svenska B muntligt NP och psykologianalys, man verkligen jublar av glädje..

Under helgen har jag inte gjort så mycket, förutom idag då jag var hemma hos min mormor och åt middag (kommer va mätt för resten av veckan).

Är trött nu så jag ska duscha snabbt och sova sen.

God natt



Kommentarer
Postat av: Fanny

Ha en bra dag!

2009-04-21 @ 14:20:08
URL: http://faaantaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0