Högskoleprovet..

..gick helt okej, men vill egentligen ha lite bättre. Tur att detta bara var ett tillfälle då jag bara ville prova på. Nästa gång ska jag och min kära farbror plugga och göra det tillsammans. 

Planer för dagen är att Nocke ska komma över sen, ska kolla på robinson där min gamla spansklärare Rafael är med. Annars är det bara vila som gäller för jag kan knappt prata idag. Har så ont i halsen.

Juste glömde nästan att mami köpte nya söta hörlurar till mig idag, dom går verkligen fort hos mig. Jag klarar mig verkligen inte utan musik, behöver det för att slappna av, för att träna, för att sova. Det mesta typ.





Nu ska jag dricka mitt te (som luktar så himla gott) och lyssna på lite låtar. Ha en bra kväll.

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: Natalie

viilka söta hööörlurar

2009-03-30 @ 16:51:10
URL: http://tjusig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0