Bakis + projekt = dålig ide

Jag vet, har verkligen varit kass uppdatering dom senaste dagarna.

Men i allafall så hade vi jättekul i onsdags på prepartyt. Förfestade hemma hos Beckys pojkvän Viktor, redan då började vi känna av alkoholen. Men vi hade verkligen roligt där. Kändes härligt att för en kväll inte tänka på projetet. Sen drog vi in till Tegners där vi dansade. Träffade många man kände, det var ju trots allt för 3orna på Polhem :P
Vi stannade där till en halv 3 och sen tog vi taxi tillbaka hem till Viktor där vi alla sov över. Tror inte jag somnade förrens vid 5, vilket inte var så smart för nästa morgon skulle jag och Becky göra klart vårt projektarbete. Snacka om att man var bakis. (Fast kanske inte lika mycket som Max som låg och spydde, haha)

Oh yes, vidare till det kära projektarbetet, äntligen är skitet klart! Har precis skickat den sista delen till Becky så hon får läsa det sen ska hon skicka in den!!! 

Imorgon ska jag förresten skriva högskoleprovet. Får se hur det går, har verkligen inte haft tid till att plugga till det. Nu ska jag lägga mig lite tidigare, måste ju upp tidigt.


Pussa ♥


P.S. Ville bara tillägga en sak som gjorde mig jävlig förbannad innan. Till dig som snackar så jävla mycket skit, f*ck off, för du är inget mer än en självisk lögnare som inte fattar något. Hoppas att du en dag inser...D.S.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken bra blogg hörru:D <33





http://vendelaspace.devote.se

2009-03-28 @ 17:39:02
Postat av: Madeleine

Hoppas det gick bra för dig på högskoleprovet idag! :D

2009-03-28 @ 17:48:46
URL: http://madeleinestal.blogg.se/
Postat av: Alex

Hej gumman! hoppas att det gick bra för dig igår, vilket det säkert gjorde! ses imorrn puss<3

2009-03-29 @ 18:46:51
URL: http://olunia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0