Senaste dagarna

Har haft lite bloggtorka på senaste tiden.

Den som har hänt dom senaste dagarna är att jag har shoppat lite med Nocke och sen var jag på 40-års fest. Tack förresten Nocke och Dani efteråt, kort sagt spårade det ur lite och dom hjälpe oss städa sen. Sen dagen efter kom vi fram till att vi drack rätt mycket ändå men kände inte av det alls :P

Lilla Nocke jobbar idag så jag passa på att utnyttja hennes personalrabatt på H&M :P Det blev lite nya underkläder och så.

Igår hyrde jag film med Nocke och Dani, vi hade en riktigt maratondag med 3 filmer. Vi såg Vicky Cristina Barcelona, Hancock och min favorit The Notebook


  


Jag har verkligen undvikit att plugga dom senaste dagarna, inte så bra med tanke på att jag ska ha ett stort kemiprov på torsdag. Hmm.. Orkar verkligen inte med skolan längre. Har räknat ner  sen länge, och nu är det 57 dagar kvar till studenten! Det är med alla helger och lediga dagar inräknade =D

Nu MÅSTE jag jobba lite med kemin

Pussa ♥

Kommentarer
Postat av: Alex the Lion, haha

gumman, du är verkligen inte ensam! jag har inte alls,understruket, pluggat kemi. Jag har sån stor ÅNGEST!!! aja vi ses imorrn <3

2009-04-13 @ 20:20:24
URL: http://olunia.blogg.se/
Postat av: Alex

Nancy svarar du snart inte på din mobil så kommer jag komma gåendes till ditt hus!

2009-04-18 @ 18:50:37
URL: http://olunia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0